Biznes

Marketing afiliacyjny dla początkujących – jak zarabiać w Internecie

Marketing afiliacyjny to rodzaj marketingu opartego na wynikach, w którym firma nagradza jednego lub więcej partnerów za każdego odwiedzającego lub klienta przyniesionego dzięki własnym wysiłkom marketingowym partnera.

Co to jest marketing afiliacyjny?

Marketing afiliacyjny to rodzaj marketingu wydajnościowego, w którym partner zarabia prowizję, kierując ruch lub sprzedaż do witryny sprzedawcy.

Marketing afiliacyjny można realizować na różne sposoby. Można to zrobić za pomocą banera online, linku tekstowego, e-maila lub posta w mediach społecznościowych. Najpopularniejszym sposobem jest umieszczanie linków na blogach i innych platformach społecznościowych.

Partnerowi można zapłacić za kliknięcie (CPC) lub za sprzedaż (CPS). Cena może się również różnić w zależności od kraju pochodzenia i wielkości sprzedaży.

Wybór najlepszych platform marketingu afiliacyjnego

Marketing afiliacyjny to jeden z najpopularniejszych sposobów zarabiania w Internecie. Rozpoczęcie pracy jest łatwe i istnieje wiele świetnych programów partnerskich.

Dostępnych jest wiele platform marketingu afiliacyjnego, ale nie wszystkie są tworzone jednakowo. Najlepsza platforma afiliacyjna powinna być w stanie pomóc Ci w generowaniu leadów, śledzeniu wyników i wspierać Cię innymi funkcjami, takimi jak automatyzacja e-mail marketingu i optymalizacja współczynnika konwersji.

Najlepsze oprogramowanie afiliacyjne powinno być w stanie pomóc w generowaniu leadów, śledzeniu wyników i wspierać inne funkcje, takie jak automatyzacja e-mail marketingu i optymalizacja współczynnika konwersji.

Platformy marketingu afiliacyjnego

Awin to polska platforma marketingu afiliacyjnego, która ma biura w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Została założona w 2000 roku.

Bankier.pl istnieje na rynku od ponad 10 lat i uruchomiła już 200 kampanii od 100 różnych reklamodawców w branży finansowej.

Firma Convertiser powstała w Polsce w 2015 roku. Promuje głównie elektronikę, modę, sklepy spożywcze i finanse. Gdy użytkownik odwiedza witrynę reklamodawcy i wykonuje pożądaną akcję (np. dokonuje zakupu)

Similar Posts